Pomoć i podrška

Ovdje ćete naći najčešće postavljana pitanja i odgovore na teme poput narudžbe, plaćanja, dostave i povrata. Samo kliknite željenu temu da biste brže pronašli prave odgovore.

Narudžba

Kako mogu naručiti?

Naručivanje u našoj internetskoj trgovini vrlo je jednostavno. Jednostavno upotrijebite funkciju pretraživanja u tražilici internetske trgovine ili pronađite željeni proizvod u našim glavnim kategorijama i potkategorijama. Također možete sortirati popis proizvoda prema različitim karakteristikama, npr. prema veličini, cijeni, namjeni,...

Ako pronađete proizvod koji želite, kliknite na njega i bit ćete preusmjereni na stranicu s podacima o proizvodu. Nakon što odaberete željenu veličinu proizvoda, možete ga staviti u košaricu. Sada možete nastaviti s kupnjom ili kliknuti gumb »idi na blagajnu«.

Nakon što stavite sve željene proizvode u košaricu, svoju narudžbu možete izvršiti na blagajni. Košaricu možete otvoriti klikom na gumb »košarica« ​​koji se nalazi u gornjem desnom kutu. Na blagajni imate mogućnost ponovne provjere i popravka odabranih proizvoda.

Zatim morate na blagajni odabrati adresu za naplatu i dostavu te način plaćanja. Sve što morate sada učiniti da biste dovršili narudžbu je kliknuti na gumb »potvrdi kupnju«. Tada će se pojaviti poruka potvrde, a potvrdu narudžbe dobit ćete na adresu e-pošte koju ste naveli na blagajni.

Mogu li naručiti putem telefona?

Nažalost nije moguće telefonski naručiti. Budući da tijekom postupka naručivanja morate prihvatiti naše uvjete i odredbe, ne možemo izvršiti narudžbu umjesto vas. Možete naručiti sigurno i udobno 24 sata dnevno putem internetske trgovine KEEPERsport.hr. Naša služba za korisnike rado će vam pomoći ako imate bilo kakvih pitanja u vezi s internetskim naručivanjem, reklamacijama ili povratima.

Trebam li korisnički račun za kupnju?

Ne, za kupnju vam nije potreban korisnički račun. Narudžbu možete izvršiti bez registracije ili korisničkog računa. Kao registrirani korisnik imate prednost u tome što svoju narudžbu možete brže izvršiti na blagajni i odabrati između spremljenih adresa za naplatu i dostavu, a ne morate ih unositi iznova i iznova.

Što se događa nakon što izvršim narudžbu?

Nakon što izvršite narudžbu, e-poštom ćete dobiti potvrdu narudžbe koja pored kupljenih proizvoda sadrži sljedeće podatke, kao što su adresa za naplatu i dostavu, cijene, odabrani način plaćanja i broj isporuka.

Zašto je moja narudžba podijeljena na više pošiljaka?

Budući da imamo više skladišnih mjesta u Europi, moguće je da ćete svoju narudžbu dobiti u više pošiljki odvojeno. Ti su podaci u pravilu već navedeni u potvrdi narudžbe. Za svaki paket dobit ćete e-poštu s potvrdom isporuke i račun za isporučene proizvode s poveznicom za praćenje pošiljke.

Kako se može dogoditi da proizvod koji sam naručio više nije dostupan?

Ispričavamo se ako vas je naša služba za korisnike obavijestila da je vaš proizvod rasprodan. Ponekad je proizvod već rasprodan, ali je i dalje prikazan kao dostupan u internetskoj trgovini. Ako je proizvod posebno popularan, istodobno ga može odabrati više kupaca i možda neće biti na skladištu neposredno prije nego što naručite. U vrlo rijetkim slučajevima naš sustav to ne može pravovremeno ažurirati, pa se narudžba mora zamijeniti alternativnim proizvodom ili otkazati.

Kako mogu vidjeti svoj broj narudžbe?

Broj narudžbe možete pronaći na stranici za potvrdu narudžbe i u potvrdi narudžbe koju ćete dobiti e-poštom nakon završetka narudžbe. Sastoji se od 7 brojeva.

Mogu li naknadno dodati proizvode u već potvrđenu narudžbu?

To je moguće samo ako ste u narudžbi odabrali način plaćanja uplata na bankovni račun. Za načine plaćanja kreditna kartica, Amazon Pay i digitalni novčanik iznos računa ne može se mijenjati, zato dodavanje proizvoda nije moguće po završetku narudžbe.

Mogu li kasnije promijeniti svoju narudžbu?

Narudžbu je moguće naknadno mijenjati samo ako još nije plaćena i obrađena. Narudžbe s načinom plaćanja kreditnom karticom, Amazon Payom ili digitalnim novčanicima odmah prelaze na sljedeći korak logističke obrade i stoga se više ne mogu mijenjati.

Mogu li promijeniti adresu naplate ili dostave za već potvrđenu narudžbu?

Nažalost nije moguće naknadno promijeniti adresu za naplatu ili dostavu. Kod naručivanja u našem KEEPERsport online shopu radi se o automatiziranom postupku. Narudžbe se obrađuju odmah i stoga ne možemo garantirati promjenu adrese. Ako navedenu adresu za dostavu nije moguće pronaći ili vam pošiljka ne može biti isporučena, pošiljka će nam se vratiti. Čim zaprimimo povrat pošiljke i provjerimo je, dobit ćete povrat kupnine s istim načinom plaćanja koji ste koristili pri samoj narudžbi.

Mogu li otkazati svoju narudžbu ako još nije poslana?

Narudžbu je moguće otkazati samo ako još nije ušla u proces obrade u skladištu. Najbolje je kontaktirati našu službu za korisnike. Ako otkazivanje više nije moguće zbog započete logističke obrade, pošiljku možete vratiti kao i obično. Više informacija o povratima možete pronaći u našem odjeljku povrat robe.

Zašto ne mogu odabrati veličinu koju želim?

Naša internetska trgovina prikazuje vam sve veličine koje su dostupne ili će biti primljene u bliskoj budućnosti. Ako se veličina ne može odabrati, nažalost je rasprodana.

Dozvoljavate li i narudžbe u inozemstvo?

Narudžbe izvršene na KEEPERsport.hr isporučujemo samo unutar Hrvatske. Ako želite dostavu izvan Hrvatske, posjetite KEEPERsport.eu i odaberite željenu zemlju isporuke.

  

Plaćanje

Koje načine plaćanja nudite?

Možete birati između sljedećih načina plaćanja: kreditna kartica, Amazon Pay, digitalni novčanici i uplata na bankovni račun. Više informacija o načinima plaćanja možete pronaći u našem odjeljku načini plaćanja.

Mogu li platiti pouzećem (gotovinom) prilikom dostave paketa?

Trenutno ne nudimo način plaćanja pouzećem.

Mogu li dobiti R1 račun na ime tvrtke ili kluba?

Naravno, račun možete dobiti na ime tvrtke ili kluba. Važno: ove se informacije moraju spomenuti tijekom samog postupka narudžbe. Naknadne promjene podataka o računu više nisu moguće!

Šta moram učiniti za R1 račun?

Unesite ime i adresu tvrtke ili kluba u namjenskim poljima ispod adrese za naplatu na blagajni. U slučaju nogometnog kluba, upišite pod imenom kraticu NK i upišite pod prezimenom ime vašog kluba. Ne zaboravite unijeti OIB tvrtke ili kluba u polje »dodatne informacije o isporuci / tvrtka / klub«.

Ispod gumba »idi na plaćanje« nalazi se polje »adresa za dostavu« koju možete aktivirati klikom na strelicu s desne strane. Zatim uklonite još kvačicu ispred »isporuka na adresu za naplatu«. Nakon toga otvoriti će se dodatna polja, u kojima možete unijeti vaše podatke za adresu dostave kao što su vaše ime, prezime, ulica i kućni broj, poštanski broj i mjesto. To osigurava dostavu pošiljke na vašu kućnu adresu, a ne na adresu kluba.

Nakon što je iznos narudžbe plaćen i pošiljka poslana, primit ćete e-poštu s računom, koji se može ispisati i predati klubu ili proslijediti e-poštom.

Hoću li dobiti potvrdu primitka uplate?

Ako ste kao način plaćanja odabrali kreditnu karticu, Amazon Pay ili digitalne novčanike, narudžba će vam biti potvrđena samo ako je postupak plaćanja bio uspješan. Stoga se potvrda plaćanja za ove načine plaćanja pojavljuje izravno u prozoru preglednika. Ako ste kao način plaćanja odabrali uplatu na bankovni račun, vaša narudžba bit će obrađena odmah po primitku uplate. Nakon otpreme primit ćete račun i broj za praćenje, što znači da smo primili vašu uplatu.

Kako i kada ću dobiti račun?

Račun ćete dobiti e-poštom čim vaša narudžba bude poslana. Ako je vaša narudžba poslana u dvije pošiljke, dobit ćete i dva računa.

Kada će moja kartica biti terećena?

Vaša kreditna kartica bit će terećena odmah nakon uspješnog završetka postupka narudžbe.

Gdje mogu pronaći sigurnosni kod na svojoj kartici?

Troznamenkasti sigurnosni kod (CVC) pronaći ćete na poleđini kartice, obično pokraj polja za potpis.

Zašto je moja narudžba s kreditnom karticom odbijena?

Plaćanja kreditnom karticom prolaze različite sigurnosne provjere kako bi se smanjili izostanci plaćanja. Iz razloga zaštite podataka nemamo pristup takvim informacijama te vam u vezi s time nažalost ne možemo dati odgovor.

Mogući razlozi za odbijanje mogli bi biti sljedeći:
• Banka koja vam je izdala karticu nije potvrdila unesene podatke (ev. pogrešno upisani podatak).
• Banka koja vam je izdala karticu je odbila plaćanje.
• Vaša kartica je istekla ili je nevažeća.
• Vaša kartica ima problema s 3D Secure postupkom.
U svim slučajevima molimo vas da se za daljnje pojašnjenje direktno obratite banci koja vam je izdala karticu.

Mogu li platiti na rate?

Trenutno opcija plaćanja na rate nije moguća.

  

Slanje & dostava

S kojim dostavljačima usluga će biti poslan moj paket?

Narudžbe šaljemo Hrvatskom poštom i GLS-om.

Koliko iznose troškovi dostave?

Troškovi standardne dostave unutar Hrvatske iznose 39 kuna.

Koliko dugo traje vrijeme isporuke?

Odmah dostupni proizvodi obično su dostavljeni u roku od 3 do 6 radnih dana. Molim uzmite u obzir da rokovi isporuke personaliziranih proizvoda s tiskom mogu se odgoditi za nekoliko dodatnih dana.

Zašto moja narudžba nije stigla u cijelosti?

Prvo provjerite isporučuje li se narudžba u više paketa i je li jedan paket još uvijek na putu. Ako se vaša narudžba isporučuje u odvojenim paketima, to ćete vidjeti u potvrdi narudžbe koju ste dobili na dan narudžbe, pod »broj pošiljki«. Za svaku poslanu pošiljku primit ćete obavijest e-poštom čim paket bude poslan.

Zašto moja narudžba još nije poslana?

Narudžbe se obično šalju u roku od 1 do 2 radna dana, neke narudžbe mogu potrajati malo duže. Za personalizirane proizvode s tiskom vrijeme otpreme može se odgoditi za nekoliko dodatnih dana.

Gdje se nalazi moj paket?

Nakon uspješne narudžbe, paket ćemo vam dostaviti u roku od 3-6 radna dana pomoću standardne dostave. Čim vaša narudžba bude poslana, od Shipclouda ćete primiti automatsku e-mail poruku s poveznicom za praćenje. Tako u svakom trenutku možete provjeriti gdje se vaš paket nalazi. Ukoliko ne dobijete automatsku poruku od Shipclouda putem e-pošte, provjerite prvo u vašoj mapi s neželjenom (»spam«) poštom.

Paket je poslan, ali još nije stigao?

Molimo provjerite poveznicu za praćenje kako biste prvo provjerili status pošiljke ili gdje se pošiljka nalazi. Ako se status pošiljke nije promijenio nakon 2 dana, kontaktirajte našu službu za korisnike.

Mogu li naručiti dostavu svoje narudžbe u poštanski ured?

Trenutno ne možete naručiti dostavu svoje narudžbe direktno u poštanski ured ili na automat za pakete. 

Može li se moja adresa za dostavu razlikovati od adrese računa?

Naravno da možete svoju narudžbu naručiti na adresu koja nije ista kao adresa za naplatu. Na primjer na vaše radno mjesto.

Je li moguća isporuka u inozemstvo?

Narudžbe izvršene na KEEPERsport.hr isporučujemo samo unutar Hrvatske. Ako želite dostavu izvan Hrvatske, posjetite KEEPERsport.eu i odaberite željenu zemlju isporuke.

Produljuje li personalizacija vrijeme pripreme pošiljke?

Zbog personalizacije i tiska sportske opreme, vrijeme dostave može se odgoditi za nekoliko dodatnih dana.

  

Povrat & raklamacija

U kojem vremenskom periodu mogu vratiti proizvod?

Kod KEEPERsporta možete u roku od 14 dana od primitka pošiljke vratiti proizvode. Dodatne informacije o pravu odustajanja možete pronaći u našim općim uvjetima poslovanja.

Mogu li vratiti personalizirane proizvode s tiskom?

Personalizirani (tiskani) ili već korišteni proizvodi isključeni su iz mogućnosti povrata i prava na odustajanje.

Mogu li vratiti proizvode po mjeri poput MyVaran rukavica?

Proizvodi po mjeri isključeni su iz prava odustajanja od kupnje.

Kako mogu vratiti proizvod?

Molimo ispišite obrazac za povrat proizvoda i priložite ga u paketu s vraćenim proizvodom. Stavite proizvod u originalno, neoštećeno pakiranje proizvoda u dodatno pakiranje. Pošaljite proizvod o svom trošku na donju adresu. Za više informacija o povratu proizvoda pogledajte naš odjeljak povrat robe.
 
Adresa za povrat proizvoda:
KEEPERsport SI/HR
Gažon 24 f
6274 Šmarje
Slovenija

Je li moguće izravno zamijeniti vraćeni proizvod?

Izravna zamjena vraćenog proizvoda nažalost nije moguća. Čim zaprimimo vraćeni proizvod i provjerimo ga, dobit ćete povrat novca načinom plaćanja koji ste koristili pri samoj narudžbi. Sada možete jednostavno naručiti novi proizvod ili novu veličinu.

Na koju adresu trebam poslati povrat?

Pošaljite povrat robe na sljedeću adresu:

KEEPERsport SI/HR
Gažon 24 f
6274 Šmarje
Slovenija

Moram li platiti povratnu pošiljku?

Troškove poštarine prilikom vraćanja proizvoda uvijek snosi pošiljatelj. Ne prihvaćamo pošiljke s otkupninom. U slučaju dodatnih troškova, imamo pravo na razmjerno smanjenje povrata.

Kako mogu reklamirati proizvod?

Ako isporučeni proizvod ima nedostatak ili je oštećen, kontaktirajte našu službu za korisnike. Pošaljite nam e-poštom na office(at)keepersport.hr jednu ili dvije slike oštećenja proizvoda s brojem vaše narudžbe. Kontaktirat ćemo vas u najkraćem mogućem roku i objasniti daljnji postupak.

Hoću li dobiti potvrdu da ste zaprimili moj povrat?

Ne, ne možemo poslati potvrdu o primitku jer je povrat poslan na vaš trošak i odabranom pružatelju poštanskih usluga. Nakon obrade i potvrde povrata robe, e-poštom ćete primiti obavijest o povratu novca.

Koliko obično traje obrada povrata?

Nakon primitka povrata, to se obično obrađuje i provjerava u roku od 7 radnih dana.

​​​​​​​Kada mogu očekivati povrat novca?

Čim se povrat obradi i potvrdi, primit ćete povrat novca najkasnije u roku od 14 dana s istim načinom plaćanja navedenim u narudžbi.

Kojim putem ću dobiti povrat uplaćenog novca?

Povrat novca vrši se uvijek na isti način na koji je bio uplaćen prilikom narudžbe.

  

Služba za korisnike

Ako vam naša često postavljana pitanja ne daju odgovarajući odgovor, naša služba za korisnike rado će vam pomoći!

RADNO VRIJEME
Od ponedjeljka do četvrtka od 9:00 do 16:00 i u petak od 9:00 do 12:00 sati.

CHAZ UŽIVO
U našoj internetskoj trgovini kliknite na simbol za chat uživo i napišite nam poruku.

E-MAIL
Jednostavno nam pišite na office(at)keepersport.hr.