Zamjena i reklamacija

U našoj tvrtki konstantno nastojimo ponuditi klijentima najbolje cijene i usluge. Da bi se osigurala nesmetana zamjena trebamo Vašu pomoć.

Postupak
U roku od 14 radnih dana od primitka robe imate mogućnost iskoristiti pravo na odustajanje od ugovora:

• Napišite i priložite kratku obavijest pored proizvoda koje namjeravate vratiti. Roba mora biti u originalnoj ambalaži, s etiketama, neoštećena i neiskorištena. U slučaju obuće, na pakiranje (kutiju) ne smije se ništa lijepiti ili pisati.

• Molimo uvijek navedite razlog povrata i količinu vraćenih proizvoda.

• Trošak dostave povrata artikla snosi kupac. Ne prihvaćamo pošiljke s otkupninom. U slučaju dodatnih troškova, imamo pravo na razmjerno smanjenje povrata.

• Povrat novca ćete primiti najkasnije 14 dana nakon primitka i pregleda robe istim načinom plaćanja koji ste koristili za kupnju.

• Izravna zamjena proizvoda nije moguća. Molimo napravite novu narudžbu za željeni proizvod.

• Molimo Vas da nam date razlog povratka jer nam Vaše povratne informacije pomažu poboljšti našu ponudu i usluge. Hvala vam!

Isključeni iz zamjene
Tiskana (personalizirana) ili već korištena roba isključena je iz zamjene i povrata u skladu s našim Uvjetima prodaje.

Reklamacija
U slučaju reklamacije zbog kvara proizvoda, moramo se prvo obratiti proizvođaču kako bi se utvrdilo je li slučaj pokriven jamstvom. Zato vas molimo da nam pošaljete neke detaljne slike s točnim opisom kvara na office(at)keepersport.hr. Navedite ime i prezime, broj računa i broj kupca. Mi ćemo Vam se javiti u najkraćem mogućem roku i pojasniti kako postupiti.

Pošiljku pošaljite na
Pošiljku pošaljite s Hrvatskom poštom (NE hpekspresom, DHL-om, UPS-om, itd.) na:
KEEPERsport Hrvtaska
Poste restante
52475 Savudrija

T : +385 (0) 911 571 444
M: office(at)keepersport.hr