Zamjena i reklamacija

U našoj tvrtki konstantno nastojimo ponuditi klijentima najbolje cijene i usluge. Da bi se osigurala nesmetana zamjena trebamo Vašu pomoć.

Postupak
Kupac može proizvod zamijeniti u roku deset radnih dana od dana kada je robu preuzeo. Slijedite korake u nastavku:

  • Ispunite reklamacijski list sa kratkim objašnjenjem zamjene ili razlogom odustajanja.
  • Uvijek priložite reklamacijski list u pošiljku.
  • Troškove slanja snosi kupac, pošiljku uputite potpuno besplatno na našu adresu.
  • Nakon primitka pošiljke, u najkraćem mogućem roku poslati ćemo nove proizvode. U slučaju odustajanja od kupnje će biti vraćena vrijednost robe.

Troškovi povratne pošiljke
Troškove dostave za vraćenu robu zbog zamjene ili odustajanja od kupnje snosi kupac. Poštarinu za povrat pošiljke do kupca preuzima tvrtka KEEPERsport.

Isključeni iz zamjene
Korišteni i tiskani proizvodi, u ne originalnoj ambalaži, posebno naručeni proizvodi i štucne su isključeni iz zamjene i ne mogu se vratiti.

Reklamacija
U slučaju reklamacije zbog kvara proizvoda, moramo se prvo obratiti proizvođaču kako bi se utvrdilo je li slučaj pokriven jamstvom. Zato vas molimo da nam pošaljete neke detaljne slike s točnim opisom kvara na office(at)keepersport.hr. Navedite ime i prezime, broj računa i broj kupca. Mi ćemo Vam se javiti u najkraćem mogućem roku i pojasniti kako postupiti.

Pošiljku pošaljite na
KEEPERsport Hrvtaska
I. Stipančić 
Istarska 14
52475 Savudrija

T : +385 (0) 911 571 444
M: office(at)keepersport.hr