Vraćanje proizvoda

PROMJENE ZBOG MJERA S COVID-19

Zbog trenutnih mjera u vezi s Covid-19, zaposlenici naše korisničke podrške rade u smanjenom broju i od kuće. Unatoč svim naporima, moglo bi doći do kašnjenja u odgovaranju na pitanja ili obradi vraćenih proizvoda i povratu novca. Stoga vas molimo za razumijevanje.

U roku od 14 dana od primitka robe imate mogućnost vratiti proizvode ili iskoristiti pravo na odustajanje od ugovora. Personalizirana (tiskana) ili korištena roba izuzeta je od mogućnosti povrata ili prava na odustjanje.

Sljedeće točke moraju se poštivati pri vraćanju proizvoda
1. Roba mora biti vraćena u roku od 14 dana od dana isporuke robe.
2. Roba mora biti neiskorištena i neoštećena.
3. Roba mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uključujući sve naljepnice i etikete.
4. Originalna amblaža obuće ne smije se lijepiti ili pisati. Uvijek pakirajte originalnu ambalažu obuće u dodatno pakiranje!
5. Trošak dostave povrata artikla snosi kupac. Ne prihvaćamo pošiljke s otkupninom. U slučaju dodatnih troškova, imamo pravo na razmjerno smanjenje povrata.
6. U slučaju da se ne poštuje jedna od gore navedenih točaka, zadržavamo pravo odbiti vraćenu robu ili smanjiti povrat.
7. U slučaju setova ili proizvoda gdje je prvobirno naplaćen količinski popust, količinski popust više se ne uzima u obzir kad su proizvodi djelomično vraćeni. Prilikom vraćanja otkupne cijene vraćenih proizvoda, količinski popust se pretvara u jediničnu cijenu zadržanih proizvoda.

Koraci za vraćanje proizvoda
• Molimo da isprintate obrazac za povrat ovdje >> OBRAZAC ZA POVRAT << i u potpunosti ispunite i priložite ga uz povratni paket.
• Proizvode vratite na vlastite troškove na nižu adresu.
• Povrat novca ćete primiti najkasnije 14 dana nakon primitka i pregleda robe istim načinom plaćanja koji ste koristili za kupnju.

Adresa za povrat proizvoda
KEEPERsport SI/HR
Gažon 24 f
6274 Šmarje
Slovenija

Izravna zamjena proizvoda
Izravna zamjena proizvoda nije moguća. Molimo napravite novu narudžbu za željeni proizvod jer čete tako brže dobiti svoj proizvod.

Reklamacije
U slučaju reklamacije zbog kvara proizvoda, moramo se prvo obratiti proizvođaču kako bi se utvrdilo je li slučaj pokriven jamstvom. Zato vas molimo da nam pošaljete neke detaljne slike s točnim opisom kvara na office(at)keepersport.hr. Navedite ime i prezime, broj računa i broj kupca. Mi ćemo Vam se javiti u najkraćem mogućem roku i pojasniti kako postupiti.

Kontakt
M: office(at)keepersport.hr