Često postavljana pitanja


1. ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

1.1. Jeste li zaprimili moju narudžbu?

Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom narudžbe primite čete potvrdu narudžbe s brojem narudžbe te kupljenim proizvodima i cijenama. U slučaju da vam e-mail nije stigao na adresu koju ste ostavili, provjerite pretinac neželjene pošte (SPAM). Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde ili niste sigurni jeste li unijeli ispravnu e-mail adresu, kontaktirajte te nas.

1.2. Jeste li primili moju uplatu?
Ako ste odabrali uplatu na bankovni račun i platili ukupni iznos narudžbe putem internet bankarstva ili općom uplatnicom, uplata nam je vidljiva idući dan nakon podneva. Ako ste odabrali plaćanje kreditnom karticom, iznos će biti naplaćen odmah.

1.3. Niste mi poslali potvrdu o primitku uplate?
Mi ne šaljemo nikakve potvrde ili informacije o primitku uplate. Nakon primitka uplate, narudžba ide u postupak pripreme u jednom od naših skladišta, a na dan otpreme dobit ćete poveznicu za praćenje pošiljke i/ili račun za poslane proizvode u večernim satima. Od trenutka plaćanja do pripreme i slanja narudžbe može proći od 24 do 72 sata.

1.4. Kako mogu dobiti R1 račun?
Na blagajni unesite ispod adrese platitleja detalje i adresu kluba ili tvrtke i unesite njihov OIB u polje "dodatne informacije o isporuci / tvrtka / klub". Ako želite dodati različitu adresu dostave onda kliknite nakon unosa adrese platitelja na mali trokut pored adrese za dostavu in uklonite kvačicu na "isporuka na adresu za naplatu". Zatim će vam se otvoriti dodatna polja za adresu za dostavu.

1.5. Moja narudžba nije stigla u potpunosti - što da radim?
Čak i ako niste odabrali djelomičnu dostavu, možemo vam poslati više pošiljaka s različitim datumima otpreme jer robu isporučujemo iz različitih skladišta i lokacija. U tom ćete slučaju u potvrdi narudžbe vidjeti broj pošiljki. Na dan kada vam jedno od naših skladišta pošalje određene proizvode, dobit ćete i račun samo za poslane proizvode.

1.6. Koliko traje dostava?
Roba na zalihama biti će obično spremna i otpremljena u roku od 1 do 3 radna dana. Zbog tiska sportske opreme rok otpreme može biti odgođen za nekoliko dodatnih dana. Nakon što je pošiljka poslana, na e-mail adresu dobit ćete račun i vezu za praćenje, a zatim će pošiljka putovati još 2 do 4 radna dana.

1.7. Kako izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda?
Sve informacije i obrazac za povrat proizvoda možete pronaći na ovoj poveznici: https://www.keepersport.hr/usluge-i-podrska/vracanje-proizvoda.html

2. KONTAKT

Naša usluga korisničke podrške dostupna je od ponedjeljka do četvrtka od 10:00 do 13:00 sati. Dostupni smo putem e-pošte ili chata uživo.

E-mail: office(at)keepersport.hr

Obavijest: zbog trenutnih mjera u vezi s Covid-19, zaposlenici naše korisničke podrške rade u smanjenom broju i od kuće. Unatoč svim naporima, moglo bi doći do kašnjenja u odgovaranju na pitanja ili obradi vraćenih proizvoda i povratu novca. Stoga vas molimo za razumijevanje.